De basiskennis van het opbouwen van Spiermassa

afbeelding man trainen

Spiermassa opbouwen en kracht ontwikkeling vereist een gebalanceerde combinatie van trainen, rust, herstel en de juiste voeding. Verder een ijzersterk doorzettingsvermogen, geduld en discipline. Er zijn drie prestatie pijlers die op elkaar moeten worden afgestemd om optimaal spiermassa te doen opbouwen. De drie prestatiepijlers: 1. Een Systematisch training programma, 2. Een persoonlijk voedingsschema, 3. Voldoende rust & herstel Op deze drie pijlers is alles gebaseerd, met als uitgangspunt de erfelijke

Meer lezen

Droog trainen voor vrouwen – Alle info die je moet weten!

dumbells-vrouw

Droog trainen voor vrouwen is momenteel een hot item! Zeker nu vrouwen steeds vaker kiezen voor fitness in combinatie met gezonde voeding, als manier om een strakker en fitter lichaam te krijgen. Hoogste tijd dus om je alles over over droog trainen te vertellen in dit artikel! Droog trainen voor vrouwen: wat is dat? Droog trainen is simpel gezegd: het verliezen van lichaamsvet, door minder calorieën te eten dan je

Meer lezen

Droog trainen voor mannen – Alle info die je moet weten!

afbeelding-man-droog-trainen

Droog trainen voor mannen is erg in trek momenteel! Zeker nu mannen steeds vaker kiezen voor fitness in combinatie met gezonde voeding, als manier om een strakker en fitter lichaam te krijgen. Hoogste tijd dus om je daar alles over te vertellen in dit artikel! Droog trainen voor mannen: wat is dat? Droog trainen is simpel gezegd: het verliezen van lichaamsvet, door minder calorieën te eten dan je verbruikt, maar

Meer lezen

“De Keto Revolutie” is het dieet om af te vallen en energie te krijgen!

afbeelding-met-de-naam-keto

Word je er ook moe van om met overmatig buikvet rond te blijven lopen of heb je een trage schildklier, weinig energie en een slechte spijsvertering? Alles Wat Je Nodig Hebt Is “De Keto Revolutie” Je hoeft jezelf niet uit te hongeren of uren in de Sportschool door te brengen om gewicht te verliezen. Stop de Suikerverslaving Koolhydraten (suikers) zijn verslavend en zijn jouw grootste valkuil naar vetverlies. Stoppen met afhankelijk

Meer lezen

Het perfecte Trainingsprogramma om jou spiermassa op te bouwen!

Twee mensen die push-ups aan het doen zijn

Wil jij weten wat het perfecte trainingsprogramma voor jou is? Lees dan dit artikel. Je kent het wel de zomerdagen komen eraan en jij wil een gespierd lichaam hebben met een laag vetpercentage. Herkenbaar, maar is dat eigenlijk wel mogelijk in zo’n korte tijd en hoe? Dat ga ik je uitleggen! Vet omzetten in spiermassa is dat makkelijker dan spiermassa opbouwen? Met krachttraining verbrand een gemiddelde persoon na 30 minuten ongeveer 170

Meer lezen